  • Data: 2021-09-21 11:35:59
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2021 11:12:15 +0200, Olin wrote:

    > A są jakieś przesłanki do sformułowania tezy, że Romowie na Słowacji
    > mieszkają akurat przy polskiej granicy?

    No jakos tak w Nowej Lesnej ich duzo bylo.
    Robert zna moze inne miejscowosci :-)

    > Oficjalne dane zupełnie nie potwierdzają tej zawadiackiej tezy:
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/
    Slovakia_2011_Ethnic.png

    Tylko tu masz powiaty czy gminy gdzie jest ponad 50% danej
    "mniejszosci".

    To nie pokazuje szerszego rozkladu.

    P.S. Ciekawy ten jeden region Rusinow kolo nas .. czy nawet wiecej
    regionow.
    Zaraz ... a co te kolorki wyblakle w legendzie po prawej pokazuja?
    rozowy, pomaranczowy, blekitny..

    > Robert Policmajster pisze jakieś dyrdymały, bo "mieszka i chodzi po
    > ulicach" i nawet mnie zaciekawiło, czemu z takim upodobaniem ich bronisz.

    Ja tylko protestuje na temat tych "cyganskich slumsow" na podstawie
    Nowej Lesnej.

    J.