  • Data: 2004-11-05 19:41:49
    Temat: Re: Uzyczenie samochodu a ubezpieczenie
    Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 5 Nov 2004 12:47:41 +0100, na pl.soc.prawo, PZ napisal(a):

    > Witam

    > Ciekawe.
    >
    > PZ

    A kiedy ostatnio rejestrowałeś na siebie samochód kolego ? jak masz
    wątpliwości to przećwicz wszystkie opcje praktycznie /oczywiście mam na
    mysli OC/ dodam jeszce ,że nawet gdy bedzie to samochód z salonu to
    dostaniesz tymczsowy dowód rejestracyjny.Więc nie miej wątpilowści gdy nie
    znasz przepisów
    januszHr