  • Data: 2010-07-19 08:14:46
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:16:39 +0200, marecki napisał(a):

    > Mnie to chyba dziwnie wychowano, ale nie wchodze na cudzy _ogrodzony_ teren
    > majac watpliwosci do kogo on nalezy.

    Mnie wychowano tak żebym nie kradł. Ale jak wychodzę z domu to drzwi
    zamykam na klucz. A idąc z psem zapinam go na smycz - wprawdzie jedyne co
    mógłby zrobić innym to polizać, ale robię to dla spokoju innych - bo może
    ich akurat wychowano inaczej...
    O wchodzeniu za cudzy płot pisałem wcześniej - znam miejsca gdzie jest to
    tak oczywiste jak to że wchodząc do domu należy zdjąć czapkę (i w takim
    miejscu się wychowałem).

    Henry