  • Data: 2010-07-26 22:55:26
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    marecki pisze:

    > Wiekszosc autostrad u nas to jest w planach. Wiec ciezko je zauwazyc :)

    Plany są jawne. Ba! Wręcz masz obowiązek się z nimi zapoznać przed
    rozpoczęciem budowy (o czym byś wiedział, jakbyś kiedykolwiek próbował
    legalnie budować coś większego od budy dla psa).

    > Zreszta wydaje mi sie ze sa jakies normy w stosunku do budowy w poblizu
    > autostrad (nie mniej niz XX metrow od autostrady)

    Patrz wyżej.

    > Jak rozumiem bez problemu mozna znalesc dane o powodziach za ostatnie
    > 200lat

    Czasem nawet są w internecie. Swoją szosą w wielu przypadkach wystarczy
    popatrzeć na zwykła mapę fizyczną i popatrzeć, gdzie są depresje i jakie
    są różnice poziomów w stosunku do pobliskich rzek. Zapisy stanów tych
    rzek powinny być w stosownych urzędach.

    > i kazdy czlowiek jest sobie w stanie przeanalizowac takie dane, tak?

    Teoretycznie powinien. W praktyce - skoro ludzie mają problem ze
    zrozumieniem napisu na tramwajach "w celu otworzenia drzwi proszę
    nacisnąć przycisk"... licho wie ;->

    [ciach]

    > No coz skoro sie powstrzymuje ludzi od budowania na ich malowniczej
    > dzialce, bo:
    > dzialka rolna, dzialka przeznaczona pod turystyke czy chuj wie co innego
    > to dlaczego nie powstrzymuje sie od budowania na terenach zalewowych ?

    Bo one mają takie przeznaczenie aktualnie, a nie np. raz na 100 lat.

    > Konsekwencji brakuje. Albo sie powstrzymuje kiedy sa jakies sensowne
    > powody, albo w ogole. Sensu pozwolen na budowe to nie widze...

    A pewien koń nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

    > A koronnym argumentem za powstrzymywaniem przed budowaniem w terenach
    > zalewowych jest argument taki, ze potem panstwo _MUSI_ wyplacac
    > odszkodowania debilom ktorych zaleje.

    Zasadniczo nie musi. Płacą politycy naszymi pieniędzmi - za swój kapitał
    polityczny.