eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona obudowa komputerowa a wymiana › Re: Uszkodzona obudowa komputerowa a wymiana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!t65g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: castrol <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzona obudowa komputerowa a wymiana
    Date: Fri, 24 Oct 2008 06:38:35 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <3...@t...googlegroups.com>
    References: <gdrr0p$pj8$1@news.task.gda.pl> <4...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.26.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1224855516 2873 127.0.0.1 (24 Oct 2008 13:38:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 13:38:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t65g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=217.153.26.70;
    posting-account=_PSBrwoAAADUmURrLSx_5ra3n1U1SDJq
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3)
    Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 bespin.merlin.com.pl:3128 (squid/2.6.STABLE5)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560051
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Paź, 15:07, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Tak, przy czym estetyka to jak najbardziej cecha funkcjonalna. Z tym, że
    > (jeśliś konsument) weź pod uwagę, że liczy się też stopień braku tej
    > funkcjonalności i przy wgniecionej blaszce wewnątrz obudowy ten stopień
    > jest pewnie niski. Oznacza to, że wymiany albo zwrotu raczej skutecznie
    > się domagać MZ nie możesz.

    Dlaczego nie moge? Towar jest niepelnowartosciowy? Jest.
    Klient nie kupil poobijanego sprzetu lecz sprzet w 100% sprawny i taki
    mu sie nalezy za cene jaka zaplacil, a sprzedawca ma obowiazek go
    wymienic.
    Gdyby klient zostal poinformowany o wadzie, i o tym wiedzial, moglby
    zrezygnowac z zakupu, badz skutecznie zadac obnizenia ceny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1