  • Data: 2008-10-24 14:00:25
    Temat: Re: Uszkodzona obudowa komputerowa a wymiana
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.10.2008 castrol <j...@b...pl> napisał/a:

    > Dlaczego nie moge? Towar jest niepelnowartosciowy? Jest.
    > Klient nie kupil poobijanego sprzetu lecz sprzet w 100% sprawny i taki
    > mu sie nalezy za cene jaka zaplacil, a sprzedawca ma obowiazek go
    > wymienic.
    > Gdyby klient zostal poinformowany o wadzie, i o tym wiedzial, moglby
    > zrezygnowac z zakupu, badz skutecznie zadac obnizenia ceny.

    Trochę dokonałem myślowego przeskoku, ale do tego się rzecz sprowadza:
    Żądasz wymiany, sprzedawca odmawia powołując się na nadmierne koszty, po
    czym zwleka z naprawą. Chcesz odstąpić od umowy i masz art 8 u.4 "...od
    umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową
    jest nieistotna."

    Domagać się obniżenia ceny oczywiście skutecznie można.

    --
    Marcin