  • Data: 2008-12-22 12:21:57
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Dec 2008, qnick_bis wrote:

    > Tristan pisze:
    [...]
> [...]
    [...]
    > To zwróć z tytułu "niezgodności towaru z umową"

    Czekaj.
    Najpierw w sprawie formalnej.
    Człowiek występujący na istotnym ułamku wątków .prawo i .prawo.podatki
    (znaczy Tristan) sugeruje *rękojmię*.
    To on chyba wie, że "na firmę" kupował?

    A teraz merytorycznie - Piotr podał normę, ale nawet jakby tej normy
    nie było, to przecież NIE MA podstaw do uważania że z powodu 1.
    badpiksela mamy "niezgodność" :(

    > resztę życia tego laptopa. Mi osobiście udało się zwrócić nówkę sztukę
    > samochód pewnej marki z tego tytułu gdy po trzech tygodniach użytkowania
    > dowiedziałem się, że miał malowany lewy przedni błotnik lewe drzwi oraz
    > dach, nie obyło sie to gładko ale się udało załatwić to bez sądu tylko
    > potrzeba było parę złociszy na ekspertyzy i po zawodach było. Wiem że to inna
    > kasa

    Ale przede wszystkim inna *sprawa*.
    Miałeś włożoną "nienową" część, a to rzeczywiście jest niezgodne
    z umową (skoro kupowałeś nowy samochód) :)
    Tristan dostał nowego peceta. Nic nie pisze ze matryca była naprawiana.

    pzdr, Gotfryd