  • Data: 2008-12-23 13:10:17
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:giqji3$gig$1@achot.icm.edu.pl qwerty
    <q...@p...fm> pisze:

    > Trzeba było kupić taki sprzęt, gdzie wymieniają przy 1 uszkodzonym
    > pixelu / subpixelu.
    Może zdechł (pixel) krótko po zakupie, mało prawdopodobne ale możliwe.
    Niemniej laptok za 2500 to laptok za 2500, cudów nie ma co za dużo
    oczekiwać, również w zakresie jakości i zabezpieczenia
    gwarancyjno-serwisowego.
    Znaczącymi elementami cenotwórczymi laptopów są grafa i matryca właśnie.
    Taki niskobudżetowy lapek to tylko maszynka, na której uruchomisz np.
    arkusik Excelika, jakiś projekcik MS Project, no - nawet Visual Studio
    odpalisz, niezasobożerną dystrybucję Linuxika może i wystarczy.
    Ale do poważnych aplikacji typu Assassin's Creed, Fallout 3 czy Dead Space
    są sprzęty z zupełnie innej półki cenowej i wówczas jakość zarówno
    podzespołów jak i obsługi serwisowej całkiem inna.

    --
    Jotte