  • Data: 2008-12-23 07:49:06
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Dec 2008, Tristan wrote:

    > To bym poszedł do MM i wymienił :D

    Ale oni by Ci wymienili w zależności od tego, *jaki* to byłby model.
    Faktycznie część *producentów* daje rękojmię "user mode class 0",
    czyli zobowiązuje się do wymiany produktu w razie zgłoszenia przez
    użyszkodnika (i często tej okres jest *odrębny* od reszty gwarancji,
    np. miesiąc od zakupu).
    Mógłbyś się zdziwić.

    > No. Do tej pory takie miałem.

    To dobrze. Akurat rozumiem, bo też taki mam ;)
    Ale niestety gwarancji "0" w tej klasie jakościowej nie dają :(

    > jakością obrazu, bo CRT jest passe

    No nie wiem.
    Użyszkodnicy nie są skłonni płacić za CRT tyle ile trzeba żeby produkcję
    utrzymać i w tym problem.

    pzdr, Gotfryd