  • Data: 2005-10-06 22:29:18
    Temat: Re: Ustawowy ryczałt w Sp-niach Mieszkaniowych
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 06 Oct 2005 23:37:58 +0200, *Maciej Bebenek*
    <news:di45ht$2cj$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Za wodę *i* ścieki płacą mieszkańcy danego mieszkania, a za ogrzewanie
    > metry kwadratowe. Może różnica tkwi w liczbie osób w każdym z mieszkań
    > *ORAZ* w różnicy powierzchni? Mieszkania w tym samym pionie mogą się
    > różnić - im wyżej tym więcej metrów (niewiele, ale zawsze).

    Chodzi mi tylko o to jaki jest *ustawowy ryczałt (woda i co)* przypadający
    na jedną osobę.
    Chyba jest gdzieś prawnie ustalone jaki jest ryczałt na 1 osobę?

    Moja sąsiadka ma identyczne jak moje mieszkanie.
    Rachunki za co i wodę dostarczane są oddzielnie, bo są liczniki.
    Odejmują od ryczałtu, ale mnie to nic nie obchodzi, bo jakim prawem ja płacę
    czynsz (mój aneks czynszowy) o ponad 70 zł. większy niż sąsiadka.
    Chodzi mi o prawne ustalenia, a nie widzimisie administracji osiedla.

    --
    Kaja