  • Data: 2005-10-06 23:03:04
    Temat: Re: Ustawowy ryczałt w Sp-niach Mieszkaniowych
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 6 Oct 2005 23:34:28 +0200, *Adam Puzio*
    <news:di45p3$2qc$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > mój brat wymusił zainstalowanie licznika ciepła na ogrzewanie i za tamten
    > rok dostał zwrot ponad 900zł za wpłacone zaliczki.

    My też mamy zainstalowane liczniki (teraz elektroniczne), ale na to
    przychodzą oddzielne r-ki - jak juz napisałam. Nigdy nie miałam nadpłaty (
    raczej kolosalne niedopłaty), choć ryczałt w moim czynszu widnieje. Kiwają
    ludzi jak mogą po prostu.

    Zajrzyj może do swojego, czy brata aneksu czynszowego i sprawdź jaki
    masz/macie ryczałt za wodę i c.o -na 1 osobę.
    Chyba jakieś prawo istnieje?
    Na "gębę" te ryczałty ustalają (szczególnie za c.o), czy co?

    --
    Kaja