  • Data: 2003-12-02 18:49:48
    Temat: Re: Ustawa o lokatorach, co moga lokatorzy?
    Od: Santee <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in article bqhere$d75$...@n...onet.pl, beny76 at b...@o...pl wrote on
    12/2/03 8:47:

    > to jest wlasnie chore w naszym kraju.
    > chyba nic innego nie zostaje, jak uciekac z takiej kamienicy. tylko dokad?
    > tego juz nie wiem.
    >
    > pozdr.
    >
    > beny76

    Własnie o odpowiedz "dokad" i w jaki sposób najbardziej mi chodziło.
    Bo w stanie obecnym takiego mieszkania nie zamienisz - nikt przy zdrowych
    zmyslach ( nie mowie o studentach mieszkajacych w 4) nie zgodzi sie mieszkac
    w takim niebezpiecznym mieszkaniu gdzie czynsz moze wzrosnac jeszcze
    dwukrotnie :/ Gmina odpowiada ze "warunki mieszkaniowe sa za dobre" jak na
    przyznanie lokalu komunalnego, a emeryci z 500 zł emerytura chodza z obledem
    w oczach.

    Wie ktoś jakich praktycznych argumentów mozna uzywać w rozmowach z gmina?
    Ja nie mam w tym zadnego doświadczenia i te administracyjne pułapki to dla
    mnie czarna magia, jednak ktos te lokale komunalne dostaje..;)

    Kinga