    Date: Tue, 27 Dec 2011 12:26:38 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop na żądanie
    <jct3dp$6of$1@mx1.internetia.pl> <jct3it$2f$1@inews.gazeta.pl>
    <jct4hn$e5p$1@mx1.internetia.pl> <jct91q$es9$2@inews.gazeta.pl>
    <jctel9$5c1$1@mx1.internetia.pl> <jctf5s$4fm$1@inews.gazeta.pl>
    <jctth4$i6c$2@node2.news.atman.pl> <jcuejr$gs6$2@inews.gazeta.pl>
    <jcvk8b$4g1$1@mx1.internetia.pl> <jcvplj$sb9$3@inews.gazeta.pl>
    <jcvrp1$ic4$1@node2.news.atman.pl> <jcvs16$6u5$1@inews.gazeta.pl>
    <58469eub8iqp.17l8kur8qk412$.dlg@40tude.net>
    <jd2fse$m4r$1@inews.gazeta.pl> <jd2l42$cec$1@mx1.internetia.pl>
    <jd4lkg$ghl$8@node2.news.atman.pl> <jd5gsp$d5n$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef97d1e$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef986d8$0$1202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef9898b$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef993ae$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>

    > On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to czemu uważasz, że pracodawca jest jakoś szczególnie uprzywilejowany?

    A gdzie pisałem o jakichkolwiek przywilejach.

    > Czy jakaś forma wykonywania pracy gwarantuje odpłatności za czas spędzony
    > w podróży, w czasie delegacji?

    Co to ma do rzeczy? Pokazałem, że pracownik jest zobligowany do
    poświęcenia swojego cennego czasu i nie jest mu to wyrównywane. Pisałeś,
    że jest. Wiec pokazuje Ci, że nie jest. Jest to ryzyko bycia
    pracownikiem. Tak jak ryzyko posiadania pracowników polega na tym, że
    pracownik 1) może zachorować, 2) może pójść na urlop na żądanie.
    Oczywiście w sposób nieformalny mozna się umówić obustronnie, że
    pracownik nie będzie brał urlopu na żądanie, a pracodawca nie będzie
    zaskakiwał delegacjami. To można i czasem to działa.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl