eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-04 13:51:20
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):

    >> Po drugie - zmiana ceny nie wymaga zmiany umowy
    >
    > Nawet jeśli w umowie cena jest wymieniona wyraźnie i nie ma żadnych
    > wzmianek o możliwych zmianach w przyszłości?
    >

    Nawet. W przypadku usług telekomunikacyjnych (i nie tylko) zawsze jest
    możliwość zmiany ceny, ważne, aby obie strony się na to zgodziły ;-) W
    przypadku obniżki z reguły problemu nie ma, w przypadku podwyżki
    operator ma obowiązek o niej powiadomić, a w przypadku braku zgody
    klienta, umowa może ulec rozwiązaniu "z winy" operatora.

    >> Po trzecie - złą jakość usług należy niezwłocznie reklamować,
    >> najlepiej pisemnie
    >
    > Oczywiście za pewnym potwierdzeniem, chociażby odbioru?
    >


    Dokładnie.


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1