    From: "Kinka" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywe hałasowanie
    Date: Sat, 16 Aug 2003 22:06:57 +0200

    news:bhlt6i$qfi$2@serwus.bnet.pl...

    > Nieprawda. Po raz kolejny powtarzam, że wyjątkowym chamstwem jest...

    Sorry, ale to na pewno nie jest chamstwo... każdy ma prawo do dobrych
    warunków - dla Ciebie jest to sen od 4 nad ranem do którejś tam... dla
    innych, być może ciężej pracujących w godzinach od rana do wieczora w dni
    powszednie, przyjemnością byłoby pomieszkać w wyremontowanym mieszkaniu... a
    wybacz walenie pneumatycznym nie należy ani do rzeczy przyjemnych ani
    tanich - szczególnie jeśli uwzględnić dalszy tok robót ze ścianą, więc gdyby
    sąsiad nie musiał tego robić to na pewno by tego nie robił... szczególnie,
    że też pewnie chciałby w sobotę poleniuchować... ale jeśli urlop
    wypoczynkowy chce wykorzystać na rzeczywisty wypoczynek to nie ma innego
    wyjścia tylko remontować w dni dla siebie wolne.

    > nikomu korona z głowy nie spadnie, jeśli obskoczy te 30 mieszkań w klatce
    i przeprosi grzecznie...

    a jeśli nie zastanie wszystkich? ma zostawić kartkę z prośbą o kontakt? czy
    też rozpocząć remont dopiero po skutecznym powiadomieniu wszystkich z
    odpowiednim wyprzedzeniem i za ich zgodą?

    > Myślisz, że to tak przyjemnie położyś się po pracy i zostać za chwilę
    zbudzonym koszmarnym sześciogodzinnym łomotem.

    myślę, że nie jest, ale nie tylko Twoja przyjemność się liczy...