    From: " jb" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa prokurator zaskarża wyrok uniewinniający
    Date: Sat, 4 Oct 2008 21:32:29 +0000 (UTC)

    > I chyba właśnie tutaj widać, że pani Prokurator chyba dostała w łapę,
    > bo art. 185a kpk mówi o "oskarżonym", a ja przecież oskarżonym
    > wówczas nie byłem byłem, gdyż nie było jeszcze aktu oskarżenia.
    > Dobrze myślę, czy nie?

    No i dlatego nie zostałeś powiadomiony o tym przesłuchaniu. Ani twój obrońca,
    którego wówczas jeszcze nie miałes. To chyba logiczne jest.
    Nigdzie w art. 185a kpk nie jest napisane, że małoletniego przesłuchuje sie
    tylko wówczas, gdy w sprawie wystepuje podejrzany/oskarzony.

    > zanim chętny adwokat posadzi panią Prokurator na tej lewej ławeczce
    > od strony Sędziego za pobieranie korzyści majątkowych
    > od mojej ex-teściowej, lub za zwyczajne łamanie prawa
    > i nękanie oskarżonego.

    Zapłacę ci od ręki 10k, jesli znajdziesz takiego debila, który osmieszy się
    piszac takowe zawiadomienie. Prędzej sam dostaniesz zarzut z art. 212 par. 2
    kk, jesli nie daj dla ciebie Boże pani prokurator czytuje grupe...