  • Data: 2008-06-30 15:29:37
    Temat: Re: Unizeto, jak zmusić do wydania certyfikatów?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:11mnk7fbjezzw$.kcooy2307v0n.dlg@40tude.net...

    > Baran.
    > Jak sobie wyborażasz politykę bezpieczeństwa,gdyby centr certyfikacyjych
    > bylo kilkadziesiąt/kilkaset w kraju?

    Tak samo, jak _moglo_ by wygladac, gdyby bylo wiecej niz jedeno centrum, a
    przepisy zabezpieczaly interesy obywateli a nie kartelu wystawcow i
    popelniaczy jedynie slusznych rozwiazan?

    > Chyba że mówisz o pierwszych wersjach "Płatnika", bez dodatkowego modułu
    > "Przekaz elektroniczny" :P
    > Bo jak "nastał Płatnik" v4 (nie dam głowy) zintegrowany z przekazem
    > elektronicznym - certyfikaty były OD ZAWSZE.

    Ja w sumie tez jestem za obowiazkiem posiadania kwalifikowanych
    certyfikatow.

    Mozna by co miesiac na losowo wybrane konto przelewac o grosz za duzo, a po
    po jakims czasie poprosic mailem o wyjasnienie i zwrot nadplat...

    sz.