  • Data: 2005-10-11 20:47:55
    Temat: Re: Unieważnienie AKTU NOTARIALNEGO ...
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > To jak już się tak czepiamy - nie ma umowy kupna sprzedaży ;)
    > Zresztą jeśłi już, to nie występuje do sądu, tylko składa jednostronne
    > oświadczenie.
    > Sąd potrzebny jest jedynie w razie sporu - czyli pewnie będzie.

    Witam
    Nareszcie rzeczowe odpowiedzi - dziękuję , myślę , że to jest droga
    której szukam . Akt , to umowa warunkowa (ARR), sprzedający żąda ode mnie
    abym podpisał umowę końcową , ale tak jak napisałem , odkryłem ,
    że działka ma "defekt" w postaci budowli (transformator) i jest dzierżawiona
    przez Zakład Energetyczny,co stoi w sprzeczności z zapisem w akcie .
    (działka nie zabudowana , nie jest przedmiotem dzierżawy )
    Gdzie niby miałbym złożyć takie oświadczenie ? Choroba , już się w tym
    gubię , a nie chcialbym wpaść głębiej :) Czy w takich sprawach są jakieś
    terminy ?
    Panie i Panowie - doradźcie , proszę .