  • Data: 2005-07-23 12:17:34
    Temat: Re: Undergroundowe forum uczelni
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję bardzo za wyczerpujące wyjaśnienie.

    A ja przepraszam za wprowadzenie w blad - to z ostroznosci. Mimo wszystko
    sprawdzilbym, czy informatory sa aktami normatywnymi, bo wedlug mnie niczego
    nie normuja, a jedynie informuja, wiec mozna je traktowac w ten sam sposob,
    co przewodniki po miescie. W przypadku formularzy, drukow i statutu
    uczelni - w pelni sie zgadzam. Informator mozesz zawsze opracowac sam,
    umieszczajac tam warunki uczelni (te sa aktami normatywnymi), zas opisy
    tworzac samodzielnie.

    Pozdrawiam,

    Tiger