    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Date: Wed, 3 Jun 2009 18:39:01 +0200

    > http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/827/3108.3.jpg
    > http://www.psmkms.krakow.pl/galeria/1112008/foto64.j
    pg

    1. u mnie w miescie nie ma takich wynalazkow ;) U nas zakupili tramwaje
    niskopodlogowe. U was podnosza asfalt ;)

    2. malo miejsca jest ale pare "ale" pozostaje

    3. trudno mi sobie wyobrazic Ciebie stojacego na tym wybrzuszeniu i kierowce
    auta jadacego po chodniku bo jak sie spodziewalem stoja tam slupy. Jak nie
    oswietleniowe to do tramwaju.

    biorac pod uwage ile jest miejsca to kierowca auta mogl co najwyzej wjechac
    prawym kolem na chodnik. Co znowu sugeruje, ze nie jechales mozliwie blisko
    kraweznika.

    Wez tez pod uwage, ze na pierwszym zdjeciu widac wyraznie, ze nie ma zadnych
    dziur czy nierownosci uniemozliwiajacych jazde blisko prawej krawedzi

    Podsumowujac:

    - rowery sa uciazliwe

    - rowerzystow nie nalezy potracac i takie zachowanie trzeba mocno tepic. Wez
    jednak pod uwage, ze kierowca mogl Cie nie widziec zwlaszcza jak byles
    pierwotnie w okolicach lewego slupka (a masz tam martwy kat)

    - kierowca auta pewnie poniesie jakas odpowiedzialnosc tylko jak bedziesz
    zeznawal nie krec i nie dawaj pomyslec drugiej osobie, ze cos krecisz lub
    zachowujesz tylko dla siebie. Jak wniosek dla kierowcy zostanie skierowany
    do SG to zostanie ukarany. Jak policja odmowi takiego dzialania to nie
    zostanie ukarany ;)

    Wracajac do glownego watku co moze grozic kierowcy auta ? Sadze, ze malo
    choc z niecierpliowscia bede czekal na wiadomosci jaki bedzie final sprawy.
    Jestem pesymista i wiem, ze wymiar niesprawiedliwosci dziala kulawo. Nie
    licz na jakikolwiek areszt, wiezienie czy inna kare jak grzywna.

    W swojej osobie prezentuje stanowisko, ze nie powinno sie skazywac osob
    tylko na podstawie zeznan swiadkow bo te sa malo wiarygodne.

    Ja bym skladal wniosek dowodowy i mozliwie szybkie ogledziny jego pojazdu.
    Jak bedzie mial slady to jest ugotowany.

    Na nastepny raz uwazaj tez jak jedziesz i licz sie z tym, ze samochody moga
    jechac szybciej i czasami zawadzasz.

    Pozdr

    Icek