  • Data: 2009-06-03 16:23:43
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:
    > dotkliwie.
    > samochodów
    > uczestnikiem ruchu.
    >
    > ale rower jadacy zygzakiem nie pozwalajacy sie wyprzedzic popelnia
    > wykroczenie i takiego zachowania tez nic nie tlumaczy. A ze trafil swoj na
    > swojego to teraz jest problem.

    Oczywiście, zygzakiem nie wolno. Nie wolno też po pijaku, nie wolno bez trzymanki...
    Ale, wątkotwórca pisze :
    Jechałem rowerem kulturalnie i zgodnie z przepisami ulicą gdzie jest torowisko i
    separator,
    Nic nie jest o tym, że nie dał się wyprzedzić, że był agresywny, pijany, itp..
    Jechał kulturalnie i zgodnie z przepisami. A jeżeli nawet jakimś tam przepisom
    by uchybił, to nie ma to żadnego związku z *celowym potrąceniem* przez samochód.
    To znaczy może związek może i ma, ale nie wpływający na stopień winy kierownika
    samochodu.