  • Data: 2009-06-03 22:11:04
    Temat: Re: Umyslne potracenie - co dalej?
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce takie miejsca są bardzo rzadkie albo wręcz nie istnieją.
    Jak nie istnieją jak właśnie Miki tam jechał i trąbili na niego!!

    W Krakowie jest takich miejsc dużo, praktycznie wszystkie miejsca z
    separatorami, rowerzysty nie da sie tam wyprzedzić.
    Można fotki poszukać łatwo w necie z tych ulic i się przekonać.

    Dlatego rozsądny rowerzysta jedzie tam szybko, żeby nie tamować ruchu.

    W Krakowie jest też jedna ulica z separatorami i podwyższonymi peronami
    przystankowymi (ul. Lubicz).
    Tam nie ma szan wyprzedzić z żadnej strony. Natomiast na samym
    przystanku robi się szeroko, znika krawężnik.
    Ale nadal prawidłowo się wyprzedzić nie da (auto musiało by jechać
    jednym kołem wyżej a drugim niżej po torowisku.
    mp.

    Nie