  • Data: 2004-08-09 12:33:00
    Temat: Re: Umowa zlecenia
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie o to chodzi, że jest to określone i wynosi 30 dni. Chyba, że będę
    wykonywał określonej pracy, wtedy zleceniodawca może wypowiedzieć
    natychmiastowo, lub ja jeżeli będzie zalegał z kasą. Tak się składa, że oba
    punkty są wypełniane bez zarzutu. Zastanawia mnie to, nie mogę przejść do
    konkurencji, nie mogę działać na szkodę firmy, więc może wyjściem jest
    drastyczny spadek efektywności pracy (olewać to, wtedy może ze mnie
    zrezygnują)?