  • 1. Data: 2004-08-09 12:02:12
    Temat: Umowa zlecenia
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Czy jest możliwość szybszego zerwania umowy zlecenia na czas nieokreślony z
    terminem wypowiedzenia np: tak jak to jest w umowie o pracę? Chciałbym
    przejść do konkurencji, a dzięki umowie jestem związany okresem
    wypowiedzenia.

    Czy może pomóc to, że konkurencja daje lepsze warunki płacy i pracy?

    W umowie mam napisane, że nie mogę pracować dla konkurecyjnych firm do czasu
    rozwiązania umowy pod groźbą odszkodowania.

    pozdrawiam grupowiczów
    Paragraf148

  • 2. Data: 2004-08-09 12:14:22
    Temat: Odp: Umowa zlecenia
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    To zależy co mówi umowa zlecenia. Jak nic nie mówi, to masz wykonać zlecenie
    i jesteś wolny.

    Jeśli umowa jest jak to nazywasz na czas nieokreślony można podejrzewać, że
    w istocie jest to zakamuflowana umowa o pracę. Jeśli tak rzeczywiście jest,
    to obowiązują cię terminy jak w kodeskie pracy

    brett

  • 3. Data: 2004-08-09 12:33:00
    Temat: Re: Umowa zlecenia
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Właśnie o to chodzi, że jest to określone i wynosi 30 dni. Chyba, że będę
    wykonywał określonej pracy, wtedy zleceniodawca może wypowiedzieć
    natychmiastowo, lub ja jeżeli będzie zalegał z kasą. Tak się składa, że oba
    punkty są wypełniane bez zarzutu. Zastanawia mnie to, nie mogę przejść do
    konkurencji, nie mogę działać na szkodę firmy, więc może wyjściem jest
    drastyczny spadek efektywności pracy (olewać to, wtedy może ze mnie
    zrezygnują)?

  • 4. Data: 2004-08-09 12:46:10
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Paragraf148 napisał(a):

> [...]
    > konkurencji, nie mogę działać na szkodę firmy, więc może wyjściem jest
    > drastyczny spadek efektywności pracy (olewać to, wtedy może ze mnie

    Mi to nie wygląda na umowę zlecenie, ale na normlane świadczenie pracy...
    Tylko nie rozumiem, jak Ty im zalegasz z kasą, skoro Ty im świadczysz
    pracę...

    Aaaaa, byłeś jakimś Kitem Wciskaczem? I ktoś Ci coś zapłacił za cudzy
    towar, a ty nie oddałeś? Mam nadzieję, że się mylę.

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 5. Data: 2004-08-09 13:11:26
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Nie precyzyjnie się wyraziłem. Ja mogę zerwać umowę z nimi, jeżeli będą mi
    zalegać z kasą.

    Oni mogą zerwać umowę, jeżeli źle będę świadczył usługi.

    Mi chodzi głównie o to, że chcę przejść do konkurencji, a jeżeli jestem
    związany z umową to nie będę mógł tego uczynić, dopóki nie wygaśnie okres
    wypowiedzenia.

    Sorki, faktycznie źle napisałem.

    Ale skoro muszę odpękać okres wypowiedzenia to chyba dam sobie spokój i będę
    pracował za mniejszą kasę tak jak teraz. Za dużo zachodu z tą umową.