  • Data: 2004-08-09 12:46:10
    Temat: Re: Umowa zlecenia
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paragraf148 napisał(a):

    > Właśnie o to chodzi, że jest to określone i wynosi 30 dni. Chyba, że będę
    > wykonywał określonej pracy, wtedy zleceniodawca może wypowiedzieć
    > natychmiastowo, lub ja jeżeli będzie zalegał z kasą. Tak się składa, że oba
    > punkty są wypełniane bez zarzutu. Zastanawia mnie to, nie mogę przejść do
    > konkurencji, nie mogę działać na szkodę firmy, więc może wyjściem jest
    > drastyczny spadek efektywności pracy (olewać to, wtedy może ze mnie
    > zrezygnują)?

    Mi to nie wygląda na umowę zlecenie, ale na normlane świadczenie pracy...
    Tylko nie rozumiem, jak Ty im zalegasz z kasą, skoro Ty im świadczysz
    pracę...

    Aaaaa, byłeś jakimś Kitem Wciskaczem? I ktoś Ci coś zapłacił za cudzy
    towar, a ty nie oddałeś? Mam nadzieję, że się mylę.

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/