  • Data: 2008-08-25 09:19:07
    Temat: Re: Umowa z obcokrajowcem zawarta przez internet
    Od: Rolli <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 10:33, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
    > nastepnym razem wysylaj poblokowany program (trial) , albo taki ktory daje
    > znac ze jest trialem po jakims czasie o ile nie otrzyma pewnego pliku.

    Program jest w .NET. Został potraktowany obfuscatorem, co znacząco
    utrudnia, ale nie uniemożliwia (w wersji jaką posiadam) dekompilacji.
    Oryginalnych źródeł nie dałem, a wiem, że klientowi na nich zależy.
    Dla mnie istotne jest przede wszystkim odzyskanie pieniędzy za ogromny
    wysiłek jaki włożyłem...

    Jakkolwiek masz rację - dodatkowe ograniczenia czasowe w przyszłości
    będą jakimś tam zabezpieczeniem.