  • Data: 2005-06-10 15:59:04
    Temat: Re: Umowa z mbankiem o ekonto
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8c06g$pmt$1@inews.gazeta.pl

    > a jezeli robisz 100-200 przelewow dziennie to wyjdzie do 100 zl dzinnie,
    > nadal "az" ?
    > Wkoncu przy zakldaniu konta mowa byla o darmowych przelewach.

    No tak, bo jeśli robisz tych przelewów z 10 000 dziennie
    to i myszka się zużywa i klawiatura zdycha. ;-)

    > Za to masz prowadzenie
    > to prawie kazdy normalny bank oferuje.

    Możesz podać nazwę takiego "normalnego" banku?
    BPH chyba jest "nienormalny" bo każe sobie płacić
    prawie 10 PLN/m-c (silver_coś_tam)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Zdałem sobie sprawę, że może być nieciekawie. Golf jedzie nam na maskę.