    Date: Tue, 26 Oct 2010 10:18:27 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa słowna a pisemna

    (10/26/2010 09:33 AM), Miś wrote:

    > Nie brałem tego pod uwagę :)
    >
    > No dobra, ale jak się do tego zabrać? Nie chcę mieć z tego powodu
    > problemów, bo nigdy nie miałem (z tego co wiem gość "A" miał już
    > niejednokrotnie) ale z drugiej strony z jakiej paki mam mu to zwracać?
    > Na komisariacie już byłem o powiedziałem co i jak. Policjanci
    > stwierdzili, że jak się dogadamy to sprawy nie będzie, jak nie to sprawa
    > idzie do prokuratora.

    Masz jakichś świadków na to że ten sprzęt dostałeś w ramach umowy
    ustnej? Oczywiście nie sądzę żeby ktoś był przy tym jak się umawialiście
    (bo by pewnie nie było tematu), ale ktoś komu zaraz potem mówiłeś o tym
    że to było tak a nie inaczej? Marny to świadek ale zawsze jakieś
    uwiarygodnienie.

    Tak czy inaczej - pozwoliłbym żeby sprawa poszła do prokuratora. W końcu
    a) masz rację, b) może się panowie A i B wysypią na niespójnych
    zeznaniach? Bo przecież jakoś muszą uzasadnić to że B dopiero po pół
    roku przypomniał sobie że sobie przywłaszczyłeś, musi wymyślić jakąś
    historyjkę w jaki sposób sobie przywłaszczyłeś itd....

    A właśnie, jak ty niby to sobie przywłaszczyłeś, znasz wersję A+B ?

    p. m.