    From: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa_o_zakazie_konkurencji_-_jak_wypowiedzieć
    Date: Fri, 16 Nov 2007 11:46:27 +0100

    KK pisze:
    > Witam. Miałbym do Was takie pytanie: - czy taką umowę o zakazie można
    > jakoś wypowiedzieć? Ewentualnie jak obejść?
    >
    > Po krótce opisze moją systuację:
    > Rozpoczynając pracę podpisałem umowę o zakazie konkurencji z obecnym
    > pracowdawca, wyżej wspomniana umowa obowiązuje mnie także pół roku po
    > ustaniu stosunku pracy (pod karą umowną 40 tys. PLN). Tak się składa,

    Może się nie pokapują i nikt nie będzie występował o tą karę.

    Albo jeśli nowemu pracodawcy bardzo na Tobie zależy to będzie
    skłonny przystać na ewentualne pokrycie tego zobowiązania?
    Jednorazowe 40kzł to nie jest wielka kwota za pozyskanie
    dobrego specjalisty (jeśli oczywiście takowym jesteś).

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo