  • Data: 2007-11-16 16:51:38
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji - jak wypowiedziea?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    news:eea6f9d3-a3e9-4f18-b4c5-1e5c44ba0011@w34g2000hs
    g.googlegroups.com
    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> pisze:

    > Dlaczego mam placic komus za moja wiedze?
    To nie tak. Placisz pracownikowi za to, ze on doswiadczenie i wiedze zdobyte
    wprawdzie od ciebie, ale dzieki _swojej_ pracy swiadczonej na twoja rzecz,
    zachowa przez jakis czas dla siebie.
    To kosztuje.
    Masz jednak przeciez proste wyjscie - zachowaj te swoja drogocenna wiedze
    dla siebie, cóz stoi na przeszkodzie?

    > Jak ktos nie jest w stanie
    > zaakceptowac tego ze wiedza jest wiecej warta niz pracownik ktory ja
    > posiada to na co mi go zatrudniac?
    A jest przymus?
    Rób sam.

    --