  • Data: 2007-11-16 13:54:15
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji - jak wypowiedziea?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:f00bc097-c00a-48c2-82b4-a27cdfd168b8@o6g2000hsd
    .googlegroups.com...

    > Ty popatrz, tak wlasnie mysli pracodawca. Ze ten pracownik co to ja go
    > naucze know-how, sztuczek, kontakty z klientami mu udostepnie
    > przejdzie do innej firmy za 500 zlotych wiecej na miesiac. A tamta
    > firma dzieki niemu zyska 100 tysiecy. Wiec pisze umowe o zakazie
    > konkurencji, dzieki niej pracownik jest spokojny ze np. mimo tego ze
    > nie bedzie pracowal przez pol roku w poludniowej polsce to ja mu bede
    > i tak placil. Ja jestem spokojny ze mi konkurencja nie podesle
    > zgnilego jaja czyli przysle do mnie kogos od siebie zeby poznal moja
> [...]

    Pracownik, nie jest niewolnikiem pracodawcy. Jest wolnym czlowiekiem.
    Chce pracodawca utrzymac pracownika i swoje tajemnice dzialania firmy to
    moze zwiekszyc pensjie pracownikowi tak by konkurencja nie miala szans.
    Jesli pracodawcy by sie to oplacalo, to sprzedal by tego pracownika nie
    patrzac na nic, bo liczy sie kasa. A uklad pracodawca pracownik to nic
    innego jak biznes. Ktos da wiecej to nara...