  • Data: 2003-07-01 20:06:02
    Temat: Re: Umowa o pracę + umowa zlecenie
    Od: "News" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ad1) jest kilka orzeczeń w tej sprawie - moge podesłać.
    ad2) tutaj niech wypowiedzą się Ci, co wiedzą :-) - myślę, że to zależy od
    tego jakie będzie ustalenie- jaki stosunek wiązał pracodawcę i pracownika
    ad3) jasne, że tak - par. 101 (1) kp - pod warunkiem, że jest to umowa
    odrębna o zakazie konkurencji
    Pozdrawiam - Hardoxxx