eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 12:39:51
    Temat: Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ala pisze:

    > podczas kilkukrotnych rozmów przy przyjmowaniu się do pracy firma
    > zapewniała, ze praca jest od poniedziałku do piątku. Tak też jest na
    > umowie. Jednak firma chce by przychodzić na tzw. dyżury w soboty po 3
    > godziny,

    Jeśli to są "stałe", regularne dyżury to nie są to nadgodziny, ale
    zmiana organizacji czasu pracy. I wtedy konieczne jest wypowiedzenie
    zmieniające.
    Ale tak czy inaczej: jak chcesz tam pracować to będziesz się musiała
    dostosować.


    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1