eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 13:06:23
    Temat: Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Johnson pisze:
    > ala pisze:
    >
    >> podczas kilkukrotnych rozmów przy przyjmowaniu się do pracy firma
    >> zapewniała, ze praca jest od poniedziałku do piątku. Tak też jest na
    >> umowie. Jednak firma chce by przychodzić na tzw. dyżury w soboty po 3
    >> godziny,
    >
    > Jeśli to są "stałe", regularne dyżury to nie są to nadgodziny, ale
    > zmiana organizacji czasu pracy. I wtedy konieczne jest wypowiedzenie
    > zmieniające.
    > Ale tak czy inaczej: jak chcesz tam pracować to będziesz się musiała
    > dostosować.
    >
    >
    Ew powinna porazmawiac z pracodawca i jakos to zalatwic - np dodatkowa
    umowa tylko na sobote (chodzi mi o umowe-zlecenie) lub nadgodziny.

    Bo zmiana organizacji - OK - ale i tak jak wchodzi w nadgodziny to sa to
    nadgodziny.

    Pyt - czy nie chcesz pracowac w soboty czy chcesz aby pracodawca ci
    dodatkowo za nie zaplacil? (no i jakie masz mozliwosci znalezienia nowej
    pracy - bo od tego zalezy twoja pozycja przetargowa)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1