eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 12:36:15
    Temat: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    podczas kilkukrotnych rozmów przy przyjmowaniu się do pracy firma
    zapewniała, ze praca jest od poniedziałku do piątku. Tak też jest na
    umowie. Jednak firma chce by przychodzić na tzw. dyżury w soboty po 3
    godziny, choć de facto jest to normalna praca jak w normalny dzien
    (wiele klientów tylko w soboty ma czas), tylko krócej. Nie ma na to
    żadnego papieru, typu zlecenie do pracy w nadgodzinach czy coś. Ponoć
    jest to płatne, choć krazą rożne opinie.
    Podobno kilka dni temu na onecie był artykuł,który powiedział, że
    prawo w pełni sankcjonuje takie praktyki - czy mogę prosic o
    potwierdzenie i opinie?

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1