eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 13:26:40
    Temat: Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Kwi, 14:39, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Jeśli to są "stałe", regularne dyżury to nie są to nadgodziny, ale
    > zmiana organizacji czasu pracy. I wtedy konieczne jest wypowiedzenie
    > zmieniające.

    Dyżury są rotacyjne wsrod pracownikow, z tygodnia na tydzien ma go
    ktos inny, nie ma regularnosci czy wyznaczonego grafiku, stad ciezko
    byloby to wprowadzic do umowy, gdyz nawet nie mozna podac stalej
    czestotliwosci takich dyzurow, a chyba takie ramy przynajmniej powinny
    byc na umowie zmieniajacej. Wszystko jak na razie działa na podstawie
    niepisanych zasad.

    > Ale tak czy inaczej: jak chcesz tam pracować to będziesz się musiała
    > dostosować.

    To swoją drogą, ale mnie chodzi o podstawy stricte prawne.
    Dzięki za odp.

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1