eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 13:35:52
    Temat: Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Kwi, 15:06, Maverick <k...@g...pl> wrote:
    > Johnson pisze:> ala pisze:

    > Ew powinna porazmawiac z pracodawca i jakos to zalatwic - np dodatkowa
    > umowa tylko na sobote (chodzi mi o umowe-zlecenie) lub nadgodziny.
    >
    > Bo zmiana organizacji - OK - ale i tak jak wchodzi w nadgodziny to sa to
    > nadgodziny.

    Czyli rozumiem, że to _musi_ być jakoś formalnie ujęte 'na papierze'?
    Czy to w postaci umowy zlecenia, czy skierowania do pracy w
    nadgodzinach? Bo np w sytuacji wypadku przy pracy ubezpieczyciel
    wyprze sie, ze szlam do pracy, bo przeciez to oficjalnie jest czas mój
    wolny od pracy.

    > Pyt - czy nie chcesz pracowac w soboty czy chcesz aby pracodawca ci
    > dodatkowo za nie zaplacil? (no i jakie masz mozliwosci znalezienia nowej
    > pracy - bo od tego zalezy twoja pozycja przetargowa)

    Nie chce chodzic w soboty do pracy - to przede wszystkim. Jednakże gdy
    okaze sie, ze od tego zależy praca to jest to do rozważenia pod
    warunkiem, że jest to płatne - czy takie dyżury/praca w sobote extra
    powinny być platne? I tu już kwota zależna od umowy lub nadgodzin
    chyba?

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1