eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
  • Data: 2008-04-25 15:00:08
    Temat: Re: Umowa o pracę pon-pt a narzucane przez firmę dyżury w soboty.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości
    news:05fd4dcb-241b-4b7d-9ca3-cedcf5120900@34g2000hsf
    .googlegroups.com ala
    <r...@g...com> pisze:

    > To swoją drogą, ale mnie chodzi o podstawy stricte prawne.
    Zacznij od przeczytania kodeksu pracy.
    Tam znajdziesz informacje na temat czasu pracy oraz systemów i rozkładów
    czasu pracy.
    Znajdziesz tam także art. 149, który wyraźnie wskazuje, że prowadzenie
    ewidencji czasu pracy to psi obowiązek pracodawcy i dokumentację tę ma ci na
    żądanie okazywać.
    Nieewidencjonowane "dyżury" to naruszenie prawa, takie praktyki zgłasza się
    do Państwowej Inspekcji Pracy. To nie są przecież żadne dyżury, to normalna
    praca w godzinach nadliczbowych (definicję pracy w godzinach nadliczbowych
    też znajdziesz w KP).

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1