  • Data: 2003-03-28 23:40:40
    Temat: Re: Umowa o niekonkurencji - problem
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:b62cso$80a$1@inews.gazeta.pl...

    > Cię, niech sobie da spokój z tą umową. Nie jest to całkiem zgodne z
    prawem,
    > ale powinno poskutkować.

    A dlaczego niby niezgodne z prawem? Primo - umowa o zakazie konkurencji jest
    na 100% um. kauzalna i kauza wedlug mnie jest tu podpisanie umowy o prace.
    Nie ma kauzy - nie ma umowy. Art. 101.2 posluguje sie terminem 'pracownik' a
    kolega pracownikiem nigdy nie byl/
    Secundo - jak sam zauwazasz pracodawca musi placic odszkodowanie za czas
    obowiazywania umowy. Jak nie placi to pracownik zwolniony jest z obowiazku
    ( art 101.2 par 2 ).

    Czyli : idziesz i mowisz, zeby sie wypchal sianem. Jesli sie rzuca, to
    sugerujesz delikatnie, ze nie do konca zgodnie z prawem prowadzi interesy -
    i to dopiero moze byc nie do konca zgodne z prawem, ale dopiero wtedy, gdy
    bedziesz tym chcial wymusic cos od niego ( nie chce mi sie siegac do KK po
    numerek ).

    > Może coś mądrzejszego bym wymyślił, jakbyś podała treść tej umowy. Może da
    > się coś tam znaleźć. Przepisz ją bez danych po prostu.

    Nie musisz - sprawa jest czysta.