  • Data: 2003-03-31 20:30:16
    Temat: Re: Umowa o niekonkurencji - problem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Hm... A ja zawsze przez "zatrudnienie" rozumiałem
    | wszelkie formy. W odróżnieniu od "pracy"...
    | Może jakiś prawnik zapoda jak to jest ? (...)

    Przykro mi, ale byłeś w błędzie.

    USTAWA z dnia 14 grudnia 1994 r. o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu
    bezrobociu - art. 2:

    "Ilekroć w ustawie jest mowa o (...) zatrudnieniu - oznacza to wykonywanie
    pracy na podstawie stosunku pracy, stosunku służbowego oraz umowy o pracę
    nakładczą." W odróżnieniu od tego, iż jeśli mowa o "innej pracy zarobkowej -
    oznacza to wykonywanie pracy na podstawie umowy agencyjnej, umowy zlecenia,
    umowy o dzieło albo w okresie członkostwa w rolniczej spółdzielni
    produkcyjnej lub spółdzielni kółek rolniczych (usług rolniczych)."