  • Data: 2006-12-14 23:31:06
    Temat: Re: Umowa o dzieło - wypłata wynagrodzenia
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mgras" <b...@g...com> wrote in message
    news:1166127176.664208.249270@j72g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    >Czy nie jest on zobowiązany do wypłaty wynagrodzenia przed
    >świętami?

    Jakie wynagrodzenie ?
    Raczej ma zapłacic rachunek, który ty masz obowiązek wystawic, a który do
    tej pory zwykle wypisywała ich księgowa, a ty o tym nawet nie miałes
    pojecia.

    >Czy jeśli dostanę wynagrodzenie po świętach, mogę posłużyć
    >się tym argumentem w celu zerwania umowy?

    Nie.
    A jak zerwiesz umową, to jeszcze cię łupna po kieszenie za zerwanie umowy.
    Zwykle w wysokości utraconych przez nich zysków. Może wyjść sporo.