eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
  • Data: 2006-08-02 15:48:35
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: Sokratex <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 17:35:43 +0200, D.H. Oskar napisał(a):

    > Użytkownik "Sokratex" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz ale do kogo masz pretensje?. Zawarles umowe o prace na czas okrslony
    > i mimo, ze miales taka mozliwoci nie zawarles w niej klauzuli o możliwosci
    > wypowiedzenia. Mozesz obwiniac tylko siebie.

    Nie obwiniam kogoś, jeśli ma dobre serce więc czemu miałbym obwiniać siebie?
    Facet pracował dokąd musiał a kiedy już nie musi udaje chorego.
    - Po pierwsze? Czy nie zataił choroby psychicznej, przecież człowiek
    o wątłym zdrowiu psychicznym nie nadaje się na handlowca?
    - Po drugie - pierwsza umowa na okres próbny tez została napisana źle
    bo na 4 miesiące a można najwyżej na 3. Może istnieje możliwość
    potraktowania jej jako dwóch umów a skoro tak to ta teraz nie może być
    umowa na czas określony. Jest nieważna.
    - Po trzecie - tez mogę poszukać psychiatry. Zamknąć firmę a za miesiąc
    żona otworzy swoją.

    Szybko się uczę a najwięcej można nauczyć się od cwaniaczków :)