eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
  • Data: 2006-08-02 18:28:40
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: Sokratex <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 20:16:20 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:f3419$44d0e9fc$540a7dd0$21071@news.chello.pl Sokratex

    > To może oni ukrywaja chorobę? ;))

    > Jakim cudem mógł dostać gorszą czy lepszą od tych, których, których wtedy
    > jeszcze nie było?

    > Ba, a wiedziałeś o tej klauzuli jak sporządzałeś umowę, czy dowiedziałeś się
    > potem a teraz grasz szczodrobliwego? ;))

    Stosując taki to rozumowania: można po obejrzeniu wiadomości
    udać się do psychiatry a potem skarżyć telewizję o spowodowanie
    rozstroju nerwowego. Nikt nie chciał faceta zwalniać tylko wszyscy
    dostali propozycję zmiany sposobu wynagrodzenia - procent
    od podpisanych umów zamiast sztywnej stawki. Poza tym jednym
    przypadkiem pracownicy są zadowoleni bo zarobią więcej. On nie
    bo będzie musiał rzeczywiście zajmować się pozyskiwaniem klienta
    zamiast pierdzieć w stołek.
    Co do szczodrobliwego... czy nim nie jestem? Rok czasu będę płacił
    cwaniakowi za nic. Popierasz to?