eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
  • Data: 2006-08-02 18:42:34
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:76ffb$44d0eedd$540a7dd0$21903@news.chello.pl Sokratex
    <s...@o...pl> pisze:

    > Stosując taki to rozumowania: można po obejrzeniu wiadomości
    > udać się do psychiatry a potem skarżyć telewizję o spowodowanie
    > rozstroju nerwowego.
    No to spróbuj. Co Cię powstrzymuje?

    > Nikt nie chciał faceta zwalniać tylko wszyscy
    > dostali propozycję zmiany sposobu wynagrodzenia - procent
    > od podpisanych umów zamiast sztywnej stawki.
    Tak nie można na umowę o pracę. Co najmniej minimalna krajowa czy Ci sie
    podoba czy nie.

    > Poza tym jednym
    > przypadkiem pracownicy są zadowoleni bo zarobią więcej.
    No to co? Społeczny dowód słuszności to żaden dowód.

    > On nie
    > bo będzie musiał rzeczywiście zajmować się pozyskiwaniem klienta
    > zamiast pierdzieć w stołek.
    A czemu sadzisz, że musi sie zgodzić? Nie chce, to sie nie zgadza i korzysta
    ze swoich praw, co w tym dziwnego?

    > Co do szczodrobliwego... czy nim nie jestem?
    Hmm, no ja bym to trochę inaczej nazwał...

    > Rok czasu będę płacił
    > cwaniakowi za nic. Popierasz to?
    A czemu nie? Sam to sobie zrobiłeś przecież, zmuszał Cie ktoś?

    Jotte