eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
  • Data: 2006-08-02 18:07:51
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: Sokratex <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 19:46:15 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:7097d$44d0c958$540a7dd0$13802@news.chello.pl Sokratex

    > To trzeba udowodnić.

    > To Ty go skierowałeś na badania, lekarz ocenił zdolność do pracy, której
    > cechy sam opisałeś na skierowaniu.

    Widocznie ukrywał chorobę, bo inni pracownicy mają się dobrze
    choć zarabiają od niego mniej.

    > Popełniłeś zatem błąd. Co gorsza taki troche "dziwny" błąd - bo na swoja
    > korzyść. Kiepsko widzę manipulowanie takim argumentem.

    Na swoją? W takim razie dlaczego za drugim razem był to od razu rok?
    Gdybym myślał na swoją korzyść to znów byłaby umowa na 4 miesiące.

    > Naturalnie.

    > Czemu za miesiąc, a nie jutro?

    To proste - muszę się najpierw ożenić :)

    PS.
    Żarty żartami ale chciałem być po prostu dobry. Handlowiec
    dostał od razu świetną stawkę, lepszą od tych którzy
    przyszli potem. To, że przedłużyłem umowę od razu
    na rok (sama firma istnieje ledwie kilka miesięcy!)
    bez wpisywania klauzuli świadczy chyba o dobrych intencjach
    i wierze w taką samą uczciwość innych.

    Pozdrawiam.