eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
  • Data: 2006-08-02 20:04:17
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podzielam ten pogląd. Tyle że masz małe możliwości manewru.

    A zgloszenie do ZUS podejrzenia wyludzenia urlopu zdrowotnego i wszczecie
    przez ZUS sledztwa, majacego na celu ujawnienie, ze ow delikwent nie leczy
    sie tylko z usmiechem zyje te 30 dni za cudze pieniadze? Jest to mozliwe,
    czy za duzo (ch)amerykanskich filmow sie naogladalem? ;-)

    No bo jak to mozliwe, to moze wystarczy to + depozytowe zabezpieczenie
    naleznej wyplaty "chorobowego" na poczet sporu sadowego o nienalezne
    swiadczenie (bodajze 1 miesiac chorobowego placi pracodawca). Dobrze
    glowkuje? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger