eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com
    przez operatora Play - podstawa prawa]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t65bci$oj2$1@gioia.aioe.org> <62864c7d$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <t65rrf$tpr$1@gioia.aioe.org> <6286ae74$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@w...eu> <6286b5a1$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@w...eu> <628bdd33$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6govv$1uhn$1@gioia.aioe.org>
    <628be863$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <t6gv94$ii7$1@gioia.aioe.org>
    <628c022c$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t6i2fa$p54$1@gioia.aioe.org>
    <6290a8ed$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org>
    <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl> <t6qnta$2si$1@gioia.aioe.org>
    <6290e8cc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qus1$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    Date: Fri, 27 May 2022 20:08:38 +0200

    On Fri, 27 May 2022 18:39:29 +0200, Kviat wrote:

    > Co mnie wcale nie dziwi.
    > Ale rozumiesz, że na świcie istnieją ludzie, którzy wiedzą gdzie go (je
    > - i jeden i drugi) zrobiono?

    Kilku.

    > To, że ty nie wiesz, nie oznacza, że to fejk.

    To, ze kilka osob wie, gdzie go zrobiono,
    nie oznacza też, ze ty wiesz, że to nie fejk.
    Nie znasz tych osob, to nie wiesz :-)

    No dobra - przyjmijmy, ze film jest prawdziwy i nie sfałszowany.

    na pierwszym to ja akurat nie widze zastrzelenia rowerzysty.
    https://twitter.com/bellingcat/status/15112841749210
    76736

    Jest rowerzysta, jest dymek z przodu tego bwp, nie bardzo natomiast
    widac co dalej.
    Rowerzysta jakos od razu nie pada, potem sie chowa za drzewem.
    Na koncu filmu strzela drugi wóz, a za plotem cos sie mocno dymi -
    przeciez nie rower.

    https://goo.gl/maps/qVVdtzJGHaYn6E4EA

    Mam watpliwosci, czy przy pierwszym strzale w ogole rowerzysta byl juz
    widoczny dla bwp. Mnie to wyglada, jakby byl zasłonięty przez płot.

    Co dalej - tez nie wiadomo.
    Plot wysoki, jakby szedl po chodniku, to dron by go nie widzial.
    Ale moze sie schował na rogu.
    Bo wychodzic na wprost strzelajacych wozów - troche glupio.

    Jest drugi film.
    Widac na nim cos przypominajacego ciało, widac rower,
    widac złamaną latarnię, widac ruiny budynku bez dachu,
    widac samochody w poprzek ulicy, nie widac bwp.

    Zaryzykuje twierdzenie, ze sfilmowane dluzszy czas po pierwszym.

    Co sie dzialo w miedzyczasie - nie wiadomo.

    Na dobra sprawe - majac film z drona polozyc jaką kukłę i rower
    i zrobic kolejny film tez nie trudno,
    a o tym bedzie wiedziec tylko pare osob :-)

    > No litości... nie jesteś pierwszym fiutinowskim trollem, u którego wzbudza.

    > Pierdolisz.
    > Na filmie było widać kto do kogo strzela. To po pierwsze.
    >
    > Po drugie, co to w ogóle za kretyński argument (a raczej "argument")?
    > Że niby skoro trwa wojna, to nie wiadomo kto jest agresorem i obydwie
    > wojujące strony są siebie warci, bo do siebie strzelają?

    Nie pisal, ze siebie warci, tylko ze strzelaja.
    Tak to juz na wojnie bywa.

    > Bo bronił czołgu? Przed rowerzystą?

    Rowerzysta mogl miec RPG.

    > Czołgu, którym wjechał do miasta
    > obcego państwa w celu wyzwolenia rowerzysty spod faszystowskiej niewoli?
    >
    > Gdzie tu miejsce na niejednoznaczną interpretację?
    >
    > Jak wielki śmietnik trzeba mieć w głowie, żeby w takiej sytuacji pisać o
    > "niezadowoleniu z jednoznacznej negatywnej interpretacji"?
    >
    > Że niby pozytywna interpretacja jest taka, że zwyrol obronił czołg
    > agresorów przed rowerzystą?
    > Bo rowerzysta MÓGŁBY się okazać TERRORYSTĄ (sic!)?
    > Serio, kurwa?

    No ba, a jak to bylo w Afganistanie czy Iraku - na ile miejscowi
    cywile mogli sie zblizac do amerykanskich czy polskih baz ?

    > Te niejednoznaczności tkwią w głowach tylko fiutinowskich trolli i
    > służą wam do usprawiedliwień waszych zwyroli.
    >
    > Terroryści wjeżdżają na czołgach do czyjegoś miasta, a ty masz czelność
    > podejrzewać (o przepraszam: pozytywnie - przypadkiem dla tych
    > terrorystów - interpretować), że przecież rowerzysta, mieszkaniec tego
    > miasta, mógł być terrorystą, bo mógłby chcieć zaatakować ten czołg, więc
    > terroryści w czołgu mieli pełne prawo strzelać do rowerzysty... więc
    > sytuacja nie jest taka jednoznaczna.
    > Ręce i nogi, kurwa, opadają.

    Jedna Polska przekazala Ukrainie 20 tys malych granatnikow.
    Nie widzisz co tam rowerzysta za drzewem robil.

    Czyli tak, jak w Afganistanie? :-)

    J.