eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-05-27 20:36:11
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2022 o 18:39, Kviat pisze:

    > Co mnie wcale nie dziwi. Ale rozumiesz, że na świcie istnieją ludzie,
    > którzy wiedzą gdzie go (je - i jeden i drugi) zrobiono?

    Bez wątpienia masz rację.

    > To, że ty nie wiesz, nie oznacza, że to fejk.

    Ależ nigdy tak nie twierdziłem. Na filmie widać, ze jakiś człowiek
    samotnie podróżuje po pustym i na wpół zrujnowanym mieści, zbliża się do
    kolumny czołgów i z tej kolumny jeden żołnierz do niego strzela.
    Natomiast nie wiadomo, ani dlaczego ów rowerzysta jako jedyny zdecydował
    się jechać, ani dlaczego strzelił do niego żołnierz. A to podstawowe
    kwestie, by w ogóle ocenić, co tam widać.

    > No litości... nie jesteś pierwszym fiutinowskim trollem, u którego
    > wzbudza.

    Cieszę się, ze nie jestem jedyny. A to, czyimi trollami byli poprzednicy
    niewiele mnie interesuje.

    > Pierdolisz. Na filmie było widać kto do kogo strzela. To po
    > pierwsze.
    >
    > Po drugie, co to w ogóle za kretyński argument (a raczej
    > "argument")? Że niby skoro trwa wojna, to nie wiadomo kto jest
    > agresorem i obydwie wojujące strony są siebie warci, bo do siebie
    > strzelają?

    Ale co na szczeblu taktycznym ma do rzeczy to, kto jest agresorem? Czyli
    twoim zdaniem żołnierze rosyjscy powinni się sami jako agresorzy wystrzelać?

    > Bo bronił czołgu? Przed rowerzystą? Czołgu, którym wjechał do miasta
    > obcego państwa w celu wyzwolenia rowerzysty spod faszystowskiej
    > niewoli?
    >
    > Gdzie tu miejsce na niejednoznaczną interpretację?
    >
    > Jak wielki śmietnik trzeba mieć w głowie, żeby w takiej sytuacji
    > pisać o "niezadowoleniu z jednoznacznej negatywnej interpretacji"?
    >
    > Że niby pozytywna interpretacja jest taka, że zwyrol obronił czołg
    > agresorów przed rowerzystą? Bo rowerzysta MÓGŁBY się okazać
    > TERRORYSTĄ (sic!)? Serio, kurwa?

    To, ze Ty nie jesteś w stanie niektórych rzeczy ogarnąć wcale nie
    oznacza, że masz rację.

> [...]
    > zaatakować ten czołg, więc terroryści w czołgu mieli pełne prawo
    > strzelać do rowerzysty... więc sytuacja nie jest taka jednoznaczna.
    > Ręce i nogi, kurwa, opadają.
    >
    > Dziecko drogie, niejednoznaczna sytuacja byłaby wtedy, gdyby
    > wcześniej Ukraińcy biegali w pasach szahida po restauracjach pełnych
    > normalnych ludzi w Moskwie i ten czołg przyjechałby w celu likwidacji
    > miejsca szkolenia terrorystów-samobójców i z za rogu wyjechałby
    > rowerzysta prosto na czołg. Wtedy mógłbyś sobie pisać o
    > "niezadowoleniu z jednoznacznej negatywnej interpretacji".

    No i tu Cie zaskoczę. Nawet, gdyby jacyś Ukraińscy bojownicy wysadzali
    się w Moskwie wjazdu czołgiem bym nie uznał za uzasadnione. Ale na
    szczeblu taktycznym oceniając ten konkretny film, nie ma żadnego
    znaczenia, z jakiego powodu ów czołg tam wjechał.

> [...]
    > że kacapy pojechały na czołgach do Ukrainy walczyć z faszyzmem. A ty
    > przecież jesteś neutralny. I zmartwiony sytuacją, bo rozumiesz
    > niejednoznaczności. Jak każdy fiutinowski troll. Od dawna wiadomo, że
    > macie pisać swój przekaz w taki sposób, że niby jesteście tacy
    > neutralni i bezstronni, tacy zatroskani, że no tak, biedni Ukraińcy
    > giną, ale... i tu leci wiązanka w stylu "po co pchają się na czołgi".
    > Albo w stylu "jeszcze nie wiadomo kto im związał z tyłu ręce, a wy
    > już oskarżacie wyzwolicieli". I koniecznie macie być "niezadowoleni z
    > jednoznacznie negatywnych interpretacji".

    Ale my tu oceniamy postępowanie żołnierza na czołgu, a nie zasadność
    interwencji wojskowej Rosjan na Ukrainie i próby wprowadzenia swojego
    rządu. To są zupełnie dwa odrębne byty.

    --
    Robert Tomasik