eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-28 03:46:34
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie kwestionuję tego, że mogą ale to czy powinni mieć. Moim zdaniem nie.
    > Nie mieszkasz - nie głosujesz. Zresztą tak jak pisałem - "hamerykany"
    > powinny mieć akurat obwatelstwo odbierane z automatu.

    Masz ostatnio spore tendecje do powtarzania twierdzeń bez argumentacji i
    bez odnoszenia się do argumentacji oponenta. Weź się popraw troszeczkę
    :)

    > O swojej chałupie możesz decydować. Ale na wójta/burmistrza/prezydenta

    Dlaczego masz decydować o swojej chałupie, skoro nie powinieneś o kraju
    z kttórym czujesz się związany, a Twoja rodzina mieszka czy mieszkałą
    tam od pokoleń, a na dobrze tego kraju Ci zalezy?

    > powinieneś głosować tam gdzie mieszkasz (a najlepiej tam gdzie płacisz
    > podatki). Część polaków urodziła się na przykład w lwowie czy wilnie,
    > ale tam nie głosują - chyba rozsądne:P

    Nie do końca bo tak to prawo głosu powinni mieć wszyscy płacący w danym
    miejscu podatki, a nie tylko obywatele.

    Prawne czy inne?

    --
    Marcin