eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-05-27 21:26:17
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 May 2022 21:10:11 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    76736

    > Wzmiankowany dymek nie wygląda na strzał z karabinu. Z działka strzelali
    > do rowerzysty dla hecy? Ja bym użył karabinu maszynowego. Piszesz o

    A czemu nie.
    Nie potrafie rozpoznac typu, jesli to dzialko 30mm jak w BMP-2,
    to mozna i dla hecy.

    Poza tym cos tam sie zadymilo za rogiem ... to chyba jakis wiekszy
    kaliber.

    > jakimś drugim filmie przedstawiającym ofiarę. Możesz rzucić linkiem?
    > Pewnie gdzieś tu jest, ale nie chce mi się grzebać. Czy te zwłoki
    > wyglądają na ofiarę działka?

    Ponizej w twitterowym wątku.

    To chyba bardziej bezposredni link.

    https://twitter.com/i/status/1511287585116766210

    Slup latarni mocno oberwal, ciekawe kiedy.
    Pasuje mi do tego dymu.

    J.